FAMILY FIEGE
August 13, 2016
“Heerlijk!”
We hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht met onze 3 dochters (9,7 en 4). We hebben genoten van het heerlijke eten van de hulp Ketut, het uitzicht op zee en het zwembad. Het huis ligt op een parkje op een paar km van Lovina. De chaffeur brengt je in een paar minuten overal naar toe. In de omgeving zijn er veel bezienswaardigheden en activiteiten. Dolfijnen kijken met de lokale visser vonden wij erg leuk.
Aleks Fiege, the Netherlands
We were completely blown away in every way. We arrived with a gorgeous welcome from Ayuk and melin who gave us welcome …
The place was super quiet and clean. Everything was taken care of and I was especially happy with all the support of …
Happy . Staff make it feel like home thankyou from myself and my family!5 star review!